Hamster Playground - Detectives Skin Pack
Stig in i den spännande världen av mysterielösning med Detectives Hamster Set! Klä din lurviga vän i klassisk detektivklädsel, komplett med trenchcoats, förstoringsglas och ikoniska detektivhattar. Din hamster är nu en skarpögd utredare, alltid redo att lösa nästa bedårande fall. Denna DLC innehåller ett färdigt set med nya kostymer, samt separata föremål för din hamster att klä upp sig med andra tillgängliga element.