Halo Wars: Definitive Edition
Halo Wars: Definitive Edition är en förbättrad version av realtidsstrategiklassikern, Halo Wars, uppdaterad för Xbox One och Windows 10. Halo Wars: Definitive Edition utspelar sig tidigt under det ikoniska kriget mellan Covenant och UNSC, som blivit känt genom FPS Halo-spelen, och ger en unik vinkel på kriget medan det tar nya hjältar till slagfältet. Kontrollera stora Halo-arméer och led dem i actionfyllt krig. Halo Wars: Definitive Edition har förbättrad grafik, nya achievements och all DLC från det klassiska spelet. Återupplev den episka kampanjen eller tävla i multiplayerstrider online med arméer av kraftfulla Halo-styrkor under ditt befäl.