Gust Extra BGM Pack
Ett urval av bakgrundsmusik från tidigare Gust-spel. Lägger till ett musikpaket med låtar från andra Gust-spel som kan användas för att byta bakgrundsmusik i spelet. Innehåller över 400 låtar från tidigare Gust-spel som ”Atelier Ryza 3: Alchemist of the End & the Secret Key” och ”BLUE REFLECTION” Obs! - Det här innehållet kommer att visas på engelska för vissa språk. - Musikpaketet blir tillgängligt när du har låst upp Base Building och placerat ut en Gramophone. - Den här produkten är del av Atelier Yumia Season Pass. Tänk på att det finns andra produkter som innehåller det här innehållet. Undvik dubbelköp. - Se den officiella webbplatsen för Atelier Yumia för mer information.