Guilty Gear -Strive- : Season Pass 2
[GGST Season Pass 2-innehåll] Ett spännande Season Pass som innehåller 4 nya spelbara karaktärer, färger och banor samt ytterligare DLC till spelet Guilty Gear -Strive-. *Tänk på att GGST Season Pass 2 kan köpas som ett paket eller separat. Var försiktig så att du inte gör ett dubbelköp. [GGST Season Pass 2-innehåll] DLC-färgpaket 2 DLC-karaktär 6 – Bridget DLC-karaktär 7 – Sin Kiske DLC-karaktär 8 – ??? (planerad lansering 2023) DLC-karaktär 9 – ??? (planerad lansering 2023) DLC-bana 3 (planerad lansering 2023) DLC-bana 4 (planerad lansering 2023) *Det krävs att du köper huvudprodukten för att få tillgång till innehållet. Du behöver även ladda ner den senaste uppdateringen. *Innehållet kommer att vara tillgängligt i spelet. Du kan se tjänstelistan i din köphistorik för mer detaljer.