Growtopia
Välkommen till Growtopia – världens mest kreativa F2P-sandlåda! Growtopia är ett populärt MMO-spel där alla är hjältar! Spela tillsammans med superhjältar, magiker, läkare och rymdresenärer! Upptäck tusentals unika föremål och bygg egna världar! BYGG VAD SOM HELST: Slott, hålor, skyskrapor, konst, pussel ... ja, till och med dina favoritfilmscener! SKAPA DIN EGEN UNIKA KARAKTÄR: Bli precis vem du vill! Axla rollen som rymdriddare med ljussabel eller ädel drottning med egen drake! SPELA TUSENTALS MINISPEL: Alla spelare kan vara med och bidra! Upplev allt från parkour och race till PvP-strider och spökjakter! TILLVERKA OCH BEDRIV HANDEL: Tillverka nya föremål och handla med andra spelare! UPPDATERINGAR VARJE MÅNAD: Vi uppdaterar spelet med nya föremål och evenemang varje månad för att göra spelupplevelsen så bra som möjligt! UTFORSKA: Det finns ett ofattbart antal unika pixelvärldar, och du är välkommen in i alla! GÅ MED I VÅR COMMUNITY: Spelare över hela världen väntar på dig!