Ground Zero Map
Ground Zero Map Led din armé mot en rivaliserande kommendör i denna 1 mot 1-karta med en enorm krater från ett meteoritnedslag. Hämta denna kostnadsfria karta nu! Denna karta kan också spelas av en spelare i sammandrabbningsläge.