Grim Legends Bundle
Kliv in i en förtrollad värld med mörka skogar, förbjudna tempel och övergivna slott för att rädda din tvillingsyster. Fortsätt berättelsen i Eagle Kingdom där en mystisk sjukdom, orsakad av svart magi, hotar drottningen och hennes nyfödda barn till livet. Världen i Grim Legends väntar!