Gridz Keeper
Återställ strömmen till nätet och skydda mänskligheten från zombieapokalypsen! I efterdyningarna av en zombieapokalyps har världen blivit mörk. Städer ligger tysta, deras elnät är trasiga och havererar. Du är den enda återstående reparatören som kan återställa strömmen till mänsklighetens sista säkra zoner. Gridz Keeper är ett actionpussel med 50 nivåer som utmanar dig att reparera alla generatorer i dem för att gå vidare. Varje generator du reparerar ger hopp, men kraftledningarna är instabila. Varje strömbrytare du slår på utlöser också alla intilliggande, vilket gör att några återigen försvinner in i mörkret medan andra vaknar till liv. Bemästra nätet, förutse kedjereaktionerna och återta ljusgeneratorn en i taget!