GRID Autosport
Spel på begäran har stöd för engelska, franska, italienska, tyska, spanska, polska, ryska, och brasiliansk portugisiska. Upplev en intensiv, levande och oändlig värld dedikerad till professionell motorsport – specialisera dig på en viss racinggren, eller bemästra dem alla på 100 bansträckor på 22 fantastiska platser. GRID Autosport ger dig ett ingående karriärsläge, kupévyns återkomst, avancerade AI-motståndare, och de mest spännande superbilarna. I det enorma multiplayerläget finns klanliknande racingklubbar för lagtävlingar, nya utmaningar varje vecka via RaceNet, och racing för två spelare på delad skärm.