GreedFall - Windows 10
Utforska okänd ny mark när du kliver i land på en avlägsen ö som dryper av magi och är fylld av rikedomar, försvunna hemligheter och fantastiska varelser. Stöd eller svik kamrater eller hela fraktioner. Med diplomati, bedrägeri och kraft blir du en del av en levande värld under konstant utveckling. Påverka världens gång och forma din egen berättelse. - Kasta dig ut i en äkta rollspelsupplevelse där du klarar dina uppdrag och mål på massor av olika sätt – genom strid, diplomati, bedrägeri eller list. - Fullständigt fri karaktärsprogression. Spela som kvinna eller man, specialanpassa ditt utseende och välj fritt bland förmågor, formler och färdigheter. - Undersök en mystisk värld fylld av magi. Ge dig ut på en fantastisk resa och upptäck uråldriga hemligheter som skyddas av övernaturliga varelser, uppenbarelser från öns jordiska magi.