Gravel
GRAVEL: ETT FARLIGT ROLIGT SPEL En arkadspelsliknande upplevelse som bjuder på gastkramande spänning: röj hinder ur vägen, ta genvägar och strunta i reglerna i kampen för att vinna! DEN ULTIMATA OFF-ROAD-UPPLEVELSEN! Tävla runt om i världen i en mängd olika miljöer och i fyra olika discipliner: - Cross Country: de snabbaste checkpoint-loppen, i Namibias heta öken eller i bergen i Alaska - Wild Rush: varvlopp i unika miljöer, som en polynesisk atoll eller en australisk järngruva - Stadium Circuits: riktiga och påhittade arenor med spektakulär utformning - Speed Cross: från Las Vegas till Montalegre – nio riktiga banor med asfalt och grus blandat DIN KARRIÄR BÖRJAR NU I ÅR PÅ GRAVEL CHANNEL Möt de fem som blev Off Road Masters i fjol. Tävla mot dem i en riktig kraftmätning och få berömmelse och fans i över 60 olika tävlingar på de mest extrema platserna på jorden, eller mot andra spelare online för att försöka ta hem titeln som Gravel-världsmästare!