Gratis Reclaimer-kläder
Setet innehåller följande nedladdningsbara innehåll: ■Outfit - Reclaimer *Detta föremål kommer att ändra utseendet på spelarens karaktär. Det är kosmetiskt och påverkar inte karaktärens egenskaper. *DLC kommer att vara tillgängligt i spelet efter att du har kommit till den nödvändiga punkten i berättelsen.