Graffiti Glow Skin
Sugen på att göra uppror? Skaffa Graffiti Glow-paketet, som innehåller ett vapenutseende för de som vill sticka ut. Du kan använda det till alla vapen. Sprejmåla väggarna med fiendens blod! Kräver grundspelet Sniper Ghost Warrior Contracts 2.