Gori: Cuddly Carnage Demo
Drivna av en omättlig efterfrågan skapade "Cool-Toyz Inc." "Ultra Pets". De ultimata följeslagarna som aldrig hungrar, aldrig behöver toalettpauser och är okänsliga för tidens tand. Föga anade någon den mutation som förvandlade dessa perfekta husdjur till skruvade leksaker direkt ur dina mardrömmar, fast beslutna att utplåna mänskligheten. Behärska explosiva vapen och förödande kombinationer i en episk strid för att förhindra att Adorable Army erövrar galaxen och rädda professor Y, deras skapare och den enda människa som visade Gori och hans vänner kärlek. Testa dina strids- och plattformskunskaper till det yttersta när du kämpar dig fram genom skruvade landskap fyllda med miljöfaror, knivskarp vuxenhumor och ett benknäckande, pulshöjande soundtrack. Dessa motvilliga hjältar måste spåra upp och utplåna generalerna i Adorable Army, och med hjälp av en vild skara osannolika allierade - upptäcka sanningen om Cool-Toyz inc. och avslöja hemligheterna i detta spännande, actionfyllda hack 'n' slash-äventyr. Förbered dig på att släppa loss den kramiga massakern! SPELA SOM EN TUFF KATT - Gori är en av de sista prototyperna av syntetiska husdjur som smugglades ut från Cool-Toyz inc. innan de förstördes, och är söt och kramgo men extremt dödlig. MED VÄNNER SOM DE HÄR... - Rädda galaxen med ett team av de mest osannolika hjältarna, från F.R.A.N.K och CH1-P till en mängd oväntade allierade, med ett manus fyllt av hjärta och vuxenhumor som är lika knivskarp som F.R.A.N.K:s blad! SLAKTA MED STIL - Slåss mot de blodtörstiga horderna i Adorable Army i fartfyllda strider där din hoverboard är ditt vapen! Skjut, mala och snurra för att orsaka MAXIMAL förödelse och höga kombinationsresultat. LEVLA UPP - Från neondränkta stadsgator och leksaksfabriker med dödliga gifter, till skruvade karnevaler och insidan av arkadmaskiner - varje nivå är fylld med dödliga miljöfaror och muterade leksaker som pressar dina strids- och plattformskunskaper till det yttersta. LÅSA OCH LADDA - Den här katten har klor... och en förödande arsenal av sprängämnen, knivskarpa vapen och upplåsbara rörelser för att förgöra den Adorable Army på det mest brutala och eleganta sätt som är möjligt. JAGA HEMLIGHETER - Använd dina extrema parkourfärdigheter med hoverboard för att utforska varje hörn av nivån efter samlarobjekt som låser upp häftiga nya filter, kläder och pälsstilar till Gori! FULLPACKAD MED GORE - Måla staden röd med F.R.A.N.K:s blad när du skär och tärnar med omotiverade mängder lemlästning - kroppsskräck och de mest skruvade leksaksdesigner du någonsin har sett! EXPLOSIVT OCH SOUNDTRACK - Skejta och slakta till ett benknäckande soundtrack sprängfyllt med energi från flera olika genrer.