GOLDEN WEAPONS PACK
Våra karaktärer är långt ifrån subtila och det kommer inte du heller att vara med Golden Weapons-paketet. Slakta med stil och utrusta dig med vackert dekorerade Abuela’s Ashes Mace och Sam B’s One Hit Wonder Pistol.