Golden Tee Arcade Classics
Gör dig redo för gammaldags underhållning! Golden Tee Arcade Classics ger dig åtta legendariska arkadklassiker hemmavid – inga mynt krävs. TA EN GOLFTUR Spela Golden Tee 3D Golf, Golden Tee 97, Golden Tee 98, Golden Tee 99, Golden Tee 2K, och Golden Tee Classic precis som du minns dem från dagarna i arkadhallen (eller, mer troligt, ditt lokala vattenhål). VÄNTA... FINNS DET ANDRA SPEL UTÖVER GOLF? Behöver du en paus? Spela de två bonusspelen – Shuffleshot och World Class Bowling! FÖRBÄTTRADE KONTROLLER Med den virtuella styrkulan på skärmen kan du ställa in det perfekta slaget och justera din svingstyrka och slagriktning precis som du skulle göra om du spelade på ett arkadkabinett. Du kan även välja att spela med handkontroll, pekskärm, pekplatta eller tangentbord, beroende på den plattform som du spelar på. ÖVNING GER FÄRDIGHET Behöver du träna upp dina färdigheter igen? Det alldeles nya träningsläget ger dig obegränsade drivar, chippar och puttar. Och den nya Mulligan-funktionen betyder att ett dåligt slag inte behöver vara slutet på en bra runda.