Gold Heroes Pack – FOR HONOR
Lås upp extrahjältar med Gold Heroes Pack! Paketet innehåller sex extra hjältar med unika spelstilar: Centurion: en riddare som slåss med sin gladius. Gladiator: en riddare som slåss med sin treudd och sköld. Highlander: en viking som slåss med sitt slagsvärd. Shaman: en viking som slåss med sin yxa och dolk. Shinobi: en samuraj som slåss med sin kusarigama. Aramusha: en samuraj som slåss med två katana-svärd.