Godfather-paket
Res tillbaka till maffians guldålder, en tid då gangstrar hade både stil och heder. Sätt på dig dödligt snygga kläder och glid runt i familjens kvarter som The Don i den nya buggyn Capo. Lär tjallare en läxa med snygga Omertà (en kniv som ger bonus-XP), ta ut din ilska med Vendetta (en kraftfull kpist) och se till att alltid bära med dig den pålitliga Consigliere (en pistol som gör extra stor skada). Alla vapen är mästerligt utformade med gravyr och guldinlägg. Tänk på att buggylackeringen kräver expansionspaketet Dying Light: The Following.