Goat Simulator 3 - Digital Downgrade DLC
Pilgor är tillbääka! Samla flocken för en omgång Goat Simulator 3, det splitter nya superrealistiska sandlådespelet från bondgården. Bjud in upp till tre medspelare för att spela co-op, antingen lokalt eller online. Skapa kaos tillsammans eller utmana varandra i minispelen och få ovänner för livet. Remastrat skräp: - Spela som den klassiska Pilgor - Full bepansring (till MMO) - Goat Zero-skinn (till GoatZ) - Rymdhjälm och rymddräkt (till Waste of Space) - Masker föreställande Don Pastrami, - Valentino Salami, Dolph Spaghetti och Humphrey Ciabatta (Payday) - Digitalt ljudspår - 3D-framställingsfiler: - Pilgor - Tony Shark - Gettorn - Krimskrams ANSVARSFRISKRIVNING: Goat Simulator 3 är lika idiotiskt som sina föregångare. Kommer det här spelet lära dig att bli en med flocken? Antagligen inte. Vill du lära dig något om riktiga getter är det definitivt klyftigare att kolla en naturfilm med David Attenborough istället.