Go Mecha Ball
Skjut dödliga kulor och bli en dödlig kula i det här twin-stick-skjutspelet med rougelite-inslag! Peppra dig igenom olika arkaddoftande banor med hjälp av flipperliknande mekanik och förödande vapen. Kämpa mot fienderobotar, besegra enorma bossar och uppgradera din mecha mellan omgångarna.