Glasögon Paket #1
Detta tillägg innehåller glasögon för Yu, Yukiko, och Teddie. Genom att välja dem kommer motsvarande karaktär att bära glasögon i strid. Innehåller sammanlagt data för 24 glasögon. OBS: Detta tillägg ingår i "Glasögon Fullt pack".