GigaBash - Ultraman Zero DLC
Det här nedladdningsbara innehållet lägger till "Ultraman Zero" och "Ultraman Belial", två ikoniska Ultra-kämpar och varandras raka motsatser, vars debutformer är kända från den klassiska filmen "Mega Monster Battle Ultra Galaxy: The Movie" från 2009. Båda de legendariska figurerna har kärleksfullt hyllats med sina egna unika förmågor och förödande attacker. Ultraman Zero är en krigare som har överkommit sina misstag och blivit en utmärkt kämpe från ljusets land, en Ultra! Med hjälp av sina Zero Sluggers för att hålla fienden i schack, Emerium Slashes för att mörbulta dem på avstånd, och en lång erfarenhet av rymdkampsport är Ultraman Zero verkligen en mästerkämpe. Det här är en hjälte som förstår att makt utan rättvisa är farligt! En gång i tiden förutsågs många stordåd i Ultraman Belials framtid, men han kastade bort allt detta för sin stolthet och sitt maktbegär. Med sin mäktiga Giga Battlenizer vid sin sida leder Ultraman Belial hämnden mot ljusets land och hela dess befolkning. De utomjordiska generna i denna fallne Ultra ger honom fruktansvärda förmågor och styrka som matchar vreden han har inombords. Klor, eldklot, blixtar och mörker: Ultraman Belial är grymheten i egen hög person! Den ene ville ha makt och betalade priset, den andre överkom sitt begär för att bli ännu starkare. Vem får ta plats på din arena? Den hetlevrade hjälten, Ultraman Zero? Eller den hämndlystne och rasande Ultraman Belial?