Giant Rush: Brave DLC
Med detta DLC låser du upp: - 5 hattar som får dig att se modig ut - 500 streckgubbar till din stad - 2500 juveler för att utveckla din karaktär - En ny "Hopp-uppercut"-animation Krossa dina fiender och bli jättarnas kung!