Ghostrunner 2 Dragon Pack
Fira det kinesiska nyåret och hylla den majestätiska drakens år med det andra kosmetiska DLC-paketet till Ghostrunner 2: Dragon Pack! Släpp lös uråldriga symboler för zodiakens mest vitala och mäktiga varelse och låt traditionen bli en sömlös del av det cybernetiska landskapet. Dragon Pack innehåller följande kosmetiska varianter: - Design Qi Motorcycle Skin - QiFang Sword and Hand Skin - QiScaled Sword and Hand Skin - QiGalaxy Sword and Hand Skin I och med releasen av Dragon Pack får alla som äger spelet Ghostrunner 2 en kostnadsfri uppdatering med kinesiska röster och expansionen Roguerunner.exe Mode. Kostnadsfria uppdateringar levereras via en patch. Köp Season Pass till Ghostrunner 2 för att få alla fyra kosmetiska DLC-paket – Ice Pack, Dragon Pack, Heat Pack och Anniversary Pack – plus det efterlängtade Endless Moto Mode till ett rabatterat pris. Låt blodet drypa! *Spelet Ghostrunner 2 ingår inte. Dragon Pack ingår i Season Pass till Ghostrunner 2. Season Pass till Ghostrunner 2 ingår i Ghostrunner 2 Brutal Edition. Kostnadsfria uppdateringar levereras via en patch.