Ghostrunner 2 Deluxe Edition
Ghostrunner 2 Deluxe Edition innehåller: - Grundspelet Ghostrunner 2 - Ahrimans katana-svärd och skin - Modern Energy svärd och hand-skin - Modern Blade svärd och hand-skin - Gothic Blue svärd och hand-skin - Handhologram med Användarnamn Blod kommer att rinna i den efterlängtade hardcore FPP-slashern som utspelar sig ett år efter händelserna i Ghostrunner. Äventyra genom denna postapokalyptiska cyberpunkframtid som utspelar sig efter Keymasters fall, tyrannen som härskade över Dharma Tower, mänsklighetens sista fristad. Jack är tillbaka för att ta sig an den våldsamma AI-sekten som samlats utanför Dharma Tower och forma mänsklighetens framtid. Med otrolig katana-stridsmekanik, en djupare utforskning av världen bortom Dharma Tower, olinjära nivåer med komplexa motorcykelavsnitt, spännande nya lägen och all den action du älskade med Ghostrunner. Dessutom är bosstriderna mer interaktiva, vilket ger spelarna frihet att välja hur de ska överleva striderna mot spelets allra svåraste motståndare. Bli den ultimata cyberninjan Ghostrunner 2 introducerar nya färdigheter som gör att spelarna kan vara mer kreativa och enklare ta sig an ännu mer krävande motståndare. Men fienderna i Ghostrunner 2 beter sig på ett unikt sätt beroende på färdigheterna som används mot dem, vilket gör att varje möte erbjuder en ny utmaning. Progressionssystemet för spelarna har gjorts om helt, vilket ger möjlighet för experimentering och specialanpassning av spelmekaniken. Uppslukande, sinnesutvidgande funktioner Bemästra Cybervoid om du vill överleva. Ta dig an nya utmanande fiender i interaktiva miljöer med exploderande tunnor, förstörbara väggar, hjälpsamma neutrala enheter och otaliga förbättringar som gör striderna spännande och fräscha. Kan du inte få nog? Dyk ännu djupare i spelets story och historia med det nya dialogsystemet. Cybervoidens ljud Rädda mänskligheten med stil när du förintar dina motståndare samtidigt som du lyssnar på det fängslande synthwave-soundtracket med ny musik från Daniel Deluxe och många fler.