Ghost Master: Resurrection
Led de övernaturligas armé Åkalla och led en legion av vålnader, banshees, troll med mera, som alla har unika förmågor. Dina makabra soldater är mer skräckinjagande (och underhållande) än någonsin. Strategi möter det övernaturliga Blanda taktik, äventyr och resurshantering i ett sömlöst spelupplägg i en omsorgsfullt uppbyggd paranormal värld. Lös mysterier, skapa fruktan Varje hemsökelse är en gåta. Använd spektrala strategier och krafter för att avslöja hemligheter, manipulera dödliga och slutföra mål. Återupptäck skräcken Ghost Master: Resurrection bjuder in dig till att bemästra skräckens konst på en vacker, omgjord övernaturlig lekplats. De döda har vaknat ... och det är du som leder dem.