Getaway Car Pack
Det första DLC-paketet för säsong 2 utökar ditt garage med ett unikt biljaktspaket! Bullet: Den här klasiska amerikanska muskelbilen består av rå kraft och är den perfekta flyktbilen! Razor: En av våra bäst trimmade bilar, som dessutom är väldigt snabb på slingriga banor. Cardinal: Den här före detta statstjänstemannabilen med ett förstärkt chassi är perfekt för de tuffaste biljakterna! Det här DLC-paketet ingår även i Season Pass 2.