Sommarvärmen har äntligen nått Sverige och det är dags att fira midsommar med några schyssta nya kostymer från 1980-talet. Kombinera olika plagg från fyra snygga nya paket, vart och ett med en unik kombination av tillbehör, kläder och frisyrer. Visa hur glad du är med fem enastående nya gester och börja dansa runt midsommarstången. Adventurer Set: Adventurer Set är den perfekta kostymen att gå igenom både snö och sand med. Med din fedora, slips, piska och ett extra långt rep är ser du ut som något direkt från en film och är redo att ta dig an vad vildmarken än kastar mot dig. Även om det tacksamt nog inte finns några ormgropar att falla ner i så finns det gott om dödliga maskiner. Miami Set: Det har aldrig sett häftigare ut att slåss mot maskiner än med Miami Set. Stränder och springpojkar har bytts ut mot skogar och kulor, men klädseln är fortfarande lika tjusig som alltid. Med såna solglasögon, ljusa mönsterskjortor och skräddarsydda kostymer har dina mål inte en chans. Midsummer Set: Sommar i Sverige innebär midsommarfirande, och midsommarfirandet är inte komplett utan autentiska svenska folkdräkter och små grodorna runt midsommarstången. Så ta på dig din blomsterkrans, knyt upp byxorna vid knäna och bjud upp en danspartner. Bara för att landsbygden är invaderad av dödliga maskiner innebär inte det att du inte kan fira att sommaren är här i äkta midsommarstil. Tourist Set: Kameran blixtrar till när du lyckas fånga ett perfekt ögonblick i tiden. Och om det nu är raketer som skjuts mot dig från en tank, vad gör väl det? Detta är din semester och du ska absolut göra det mesta av den, magväska och allt. Låt den försvunna lokalbefolkningen veta att du är på besök med detta vräkiga Tourist Set och glöm inte att ta på dig sockor till de där sandalerna, för de svenska skogarna inväntar din högljudda charm när du utforskar dem. Fem nya gester: Dansa in sommaren i stil med dessa fem gester. Hoppa runt midsommarstången med midsommardansen eller rocka loss till gamla 80-talslåtar med dansstegen Hustle och Prep. Eller varför inte groova loss med din luftgitarr? Valet är ditt.