Ta dig runt snabbare med de här trehjuliga flakmopederna, som gör det lätt att ta sig från punkt a till b när så behövs – till exempel när du flyr från livsfarliga maskiner. Mopederna är lätta men tåliga och har ett flak framtill som kan transportera andra medlemmar i motståndsrörelsen, och fordonens unika uppgraderingar och modifikationer ger dig helt nya sätt att ta dig an maskinerna. Möt mopparna: - Stridsflak: Skada maskinerna genom att krascha rakt in i dem med den här förstärkta flakmopeden. Den är gjord för att klara kollisionen – det är inte maskinerna. Dessutom kan du köra andra spelare på flaket, och skölden framtill fungerar som skydd så att de kan sikta tryggt och säkert. Stridsflaket har även extra hälsa. - Terrängflak: Är terrängen svårframkomlig? Då ska du använda den här offroadmoppen! Med grovmönstrade däck och robust fjädring är ojämnt underlag inga problem för dig och dina passagerare på flaket. - Bruksflak: I en sargad värld gäller det att vara beredd på allt, vilket gör den här bruksflakmopeden oumbärlig. Den har en arbetsbänk istället för ett flak, vilket ger dig en Plundra-förvaringslåda, en arbetsstation och en återvinningsstation ute i fält. Byt vapen, tillverka ammunition och förvara saker du hittar. Bruksflaket har hjälpmedlen du behöver. Alla flakmopeder finns i rött, blått, grönt, gult, rosa och lila.