Östertörns vapensamling utökas nu med nya vapen från Östeuropa! Använd dem för att stärka upp motståndet mot de dödliga maskinerna! Paketet med östeuropeiska vapen ger dig: Volkov-pistolen: den vanligaste pistolen som användes under hela kalla kriget. Halvautomatisk, lätt och enkel att hantera. Vosa vz. 68: Tjeckoslovakisk kulsprutepistol som användes av specialstyrkor. Smidigare än traditionella kulsprutepistoler men lika dödlig! PM-71-maskingevär: ett av de mest populära maskingevären i Östeuropa. Stor eld, stor räckvidd, stor skada. Vintovka 1891: klassiskt repetergevär från 1800-talet. Användes fortfarande av prickskyttar på 1980-talet. Bäst för precisa skott! Och kom ihåg: Att leva är att överleva!