Generation Zero - Blockbuster Vanity Pack
Alla vet att sommaren är den perfekta tiden att koppla av med en actionfylld storfilm och låta filmmagin svepa bort en. Och få årtionden har haft så många utmärkta filmer som 80-talet. Som en hyllning till dessa kan du därför nu blanda och byta mellan fyra ikoniska nya kostymer, samt visa din kärlek för dem med sex gester. Interceptor Set: Öknens sand må ha bytts ut mot skogsmarkens mörka lövverk, men det gör det inte mindre oförlåtande. Med Interceptor Set kan du ha på dig snygga läderkläder och glasögon när du tar fighten till dina fiender. För det är en underbar dag och även om du inte har någon färdig stridsplan måste du överleva oavsett. Ecto-Scientist Set: Det kan vara svårt att veta vem du ska ringa när fientliga maskiner strövar omkring på landet, men när du har på dig Specialist Set är du inte rädd för några maskiner. Ta på dig din overall, ett par högteknologiska glasögon och ditt favoritvapen. Du kanske inte behöver oroa dig för att korsa några strålar, men du kan fortfarande ta dig till striden, observera scenen, och sparka maskinerna i bakändan. Xeno-Specialist Set: Med lokalbefolkningen borta kan ingen höra dig skrika efter hjälp. Så kanalisera din inre hjälte med hjälp av Xeno-Specialist Sets vilda frisyr, ammunitionsbälte och höga skor. För maskinerna är inte bara otroligt fientliga, de är dessutom strukturellt perfekta. Det innebär dock inte att några välplacerade kulor inte kan ta ner dem. Annihilator Set: Du blir den ultimata dödsmaskinen när du tar på dig Annihilator Set. Kanske inte stridsmässigt, men definitivt utseendemässigt. Med en jacka med dubbar, färgglad t-shirt, och stövlar kommer du se riktigt dödlig ut när du planerar dina bakhåll, siktar in dina skott, och långsamt går iväg från exploderande bilar. Sex nya gester: Dansa till sommarfilmslåtarna med dessa sex gester. Från Pop Princess och One Step, till Bump och Running Man, är dina danssteg mjuka som smör. Eller så kan du visa din respekt för en kamrat genom att göra en honnör eller ett luftslag.