Det sägs att man blir som man umgås. Som medlem i motståndsrörelsen känner du maskinerna du bekämpar utan och innan. Det gör de här vapenutseendena, inspirerade av de olika FNIX-maskinklasserna, till en passande belöning för din överlevnad. - Tre prototyp-utseenden i industriellt orange till AI-76-automatkarbinen, Möller PP och M/46-kpisten. - Fyra respektingivande röda och svarta AI-utseenden med ljuseffekter till Granatgevär m/49, .44 Magnus, Automatgevär 5 och Pansarvärnsgevär 90. - Tre apokalyps-utseenden i radioaktivt turkost och gult med ljuseffekter till Meusser-jaktgeväret, 12G-pumpgeväret och Klaucke 17. Din hackade maskinhjälpreda har visat sig vara en användbar taktisk tillgång. Om ni överlever kan det vara början på en vacker vänskap. Så varför inte anpassa din rostiga hjälpreda? Det här paketet innehåller kosmetiska föremål från apokalyps-klassade maskiner till din följeslagare. - Apokalyps-utseende till följeslagare: Färger och mönster från livsfarliga apokalyps-klassade maskiner, inklusive de lysande sektionerna. - Apokalyps -ljuskit till följeslagare: Ett ljuskit med radioaktivt gult ljus som matchar det nya apokalyps-utseendet och -röstenheten. - Apokalyps-röstenhet: Ljud inspirerade av apokalyps-maskiner. - Vocoder-röstenhet: Låter som en obehaglig rymdrobot man inte borde lita på.