Gena Utmaningsläger
Få omedelbar återbetalning vid köp och lås upp utmaningsuppdrag! Detta paket innehåller: - Challenge Camp‑biljett - 270 Poäng * Challenge Camp‑evenemanget pågår 12/10 ~ 01/20 23:59 (PST) * Challenge Camp DLC säljs 12/10 ~ 01/06 23:59 (PST) * Vid köp går paketet inte att återbetala eftersom det innehåller engångs‑/ engångsbruk‑spelobjekt som inte går att återställa. * Vid köp skickas paketet till meddelandelådan. * Om du tidigare köpt Gena‑karaktärspaketet, omvandlas karaktären i Challenge Camp till poäng som återbetalning. (Gäller även omvänt)