Gena Karaktärspaket
Känn teknikens skärpa på streetbasketen! Det sista medlemmen i Re:Union, Gena, är här! Detta paket innehåller: - Karaktär – Gena - Gena Growth Box‑biljett × 5 * Vid köp kan paketet inte återlämnas då det innehåller engångs‑/ engångsanvända spelobjekt som inte kan återställas. * Vid köp skickas paketet till meddelandelådan. * Om du redan äger Gena, omvandlas Gena till ett visst antal poäng. * Efter köp kan du inte köpa DLC‑paketet Gena Efficient / Legendary Pack. * Paketets innehåll och försäljning kan ändras eller avslutas utan föregående meddelande.