gen ATLAS
Du vaknar på en övergiven planet. Varför? Det vet du inte. Framför dig ligger en vidsträckt, tyst värld. Kolossala strukturer sträcker sig över oändliga slätter, övergivna anläggningar och ett böljande hav. Resterna av en storslagen dåtid ligger nu i ruiner över planetens yta. Djupare in i den märkliga världen väntar en kolossal robot. Dess ofattbara krafter öppnar upp vägar till platser du tidigare inte kunde nå och förändrar din uppfattning av världen. Över en oändlig tidsrymd börjar resterna av de bortglömda konstruktionerna röra sig igen… gen ATLAS — ett actionäventyr med öppen värld för en spelare. Den senaste skapelsen från Fumito Ueda, skaparen av ICO, Shadow of the Colossus och The Last Guardian.