Gems & Glory DLC
Slå guld som aldrig förr! Dyk ner i Gold Mining Simulator – Gems & Glory, utforska en farlig ny karta full av hemligheter, gräv upp värdefulla ädelstenar och övervinn nya utmaningar. Utnyttja kraften från grävmaskinen för att rensa hinder og turbo-boosta ditt gruvimperium. Din ultimata guldrusch börjar nu!