Gearshifters
Ett arkadaction shoot-‘em-up roguelite-spel. Styr, drifta, krocka och skjut dig genom våg efter våg av fiendefordon. Kriga mot extrema maskinbossar. Bygg upp och trimma din taktiska uppsättning bilmodifieringar, försvarsverk och vapen för varje förrädiskt transportuppdrag. Kör. Förstör. Få betalt. Uppgradera! KÖR och FÖRSTÖR. Använd precision och expertkörförmåga för att köra i cirklar runt fiender, undvika fiendeprojektiler och släpp lös intensiva attacker. Högoktanig action vid varje sväng, glidning och spinn. STRID MED MEGAFORDONSBOSSAR. Besegra de laglösa faktionerna som dominerar ett dystopiskt framtida Europa och kullkasta deras galna, pansarbeklädda maskinbossar. FÅ BETALT och UPPGRADERA! Ta dig an farliga transportuppdrag för att säkerställa att dyrbart gods kommer fram säkert. Få betalt och modifiera din bil med offensiva, defensiva, kosmetiska och prestationsbaserade anpassningar. EXPLOSIVA LEVERANSER. Utvidga ditt territorium genom den post-apokalyptiska kontinenten. Bara de skickligaste Gearshifters kan ta de farligaste rutterna och nå det mystiska Citadellet. - Högintensiva fysik-baserade fordonsstrider med top-down-perspektiv. - Processuellt genererade vägar och vågor av fiender. - Slå dig igenom 27 nivåer i 9 miljözoner, var och en med sina egna faktioner och uppsättningar motståndare. - Anpassa ditt stridsfordon med över 100 uppgraderingar som låses upp slumpmässigt. - Berättelse i fem akter. - Standard, Arkad and Dödlig (perma-death) spellägen. - Lysande 3D-värld i top-down-perspektiv. - Originalsoundtrack. - Ett flertal tillgänglighetsalternativ.