Garage Bundle-paket 3
Skaffa allt Garage Kit 3-innehåll till ett paketpris. Innehåller alla garagepaket från 3rd Cygon, Pariah, Nyvoss och Terra, så nu behöver du inte välja vilken bil du ska förvandla till det ultimata fordonet!