Ganbare! Super Strikers
Ganbare! Super Strikers är en innovativ blandning av taktiskt RPG och fotboll. Levla genom att vinna matcher och tjäna ihop till ny utrustning som gör att du kan lära dig nya färdigheter, förstärk dina spelares statistik eller skydda dig själv mot negativa statuseffekter. Skapa ditt eget fotbollslag för att kunna ta dig an de många motståndarlagen som finns i story mode. Kan du klara att komma med i National Japanese Soccer team och bli den bästa fotbollsspelaren i världen?! Innehåller: * Levla upp dina spelare, utrusta dig med nya saker och lär dig nya färdigheter * Över 35 särskilda färdigheter som kan orsaka upp till 10 statuseffekter * Spektakulära animationer med estetik från anime * Du kan spela med både 7-manna och 11-manna lag * Lokalt multiplayer-läge med upp till 8 spelare i lägen för antingen snabb-match, league eller turnering.