FINAL FANTASY XV: EPISODE IGNIS
Med snabba strider och flera olika slut kan du uppleva oberättade händelser från en av de mest dramatiska delarna av FINAL FANTASY XV. Händelserna återberättas ur Noctis väns Ignis perspektiv. Staden Altissia ligger i ruiner och Ignis måste ta sig an imperiet Niflheim för att skydda Noctis till varje pris. Hjälper Ignis gör Ravus, överbefälhavare i imperiet, som är fast besluten att rädda sin syster, Lunafreya.