Gallipoli - Second Expedition Pass
Förbered dig på framryckning på de osmanska fronterna i första världskriget med kosmetiska uniforms- och utrustningsanpassningsalternativ till Gallipoli! Second Expedition innehåller utrustning för vidare strider i Gallipoli, Mesopotamien, Sinai och Palestina under första världskriget. Varje paket innehåller två uniformsuppsättningar, ett ansikte och tillbehörsanpassningsalternativ.