Funko Fusion - Team Fortress 2 Pack
Möt Team Fortress Pack 2! Den här actionfyllda nyheten är bitigare än smörgosen, och det är inte lite det! Återupplev dina bästa Team Fortress 2-stunder i Funko Fusion med de här karaktärerna: - The Scout - The Heavy - The Engineer - The Medic Säg hejdå till dina knäskålar, pappskalle!