Funko Fusion - Mega Man Pack
Du kommer inte att känna blues när Mega Mans hjältar och skurkar rockar in i Funko Fusion! Kämpa för evig fred som den distanserade och mystiska Proto Man, eller tävla om världsherravälde med Dr Wilys obestridliga geni.