Fun For All Pack
Cris Tales Cris Tales är ett fantastiskt indie-kärleksbrev till klassiska JRPG:er med ett nytt perspektiv. Kika tillbaka på det förgångna, agera i nutiden och se hur dina val dynamiskt förändrar framtiden -- allt på en skärm medan du spelar! Gör sällskap med nyvakna tidsmagikern Crisbell och hennes fantastiska kompanjoner i en fantasivärld som står inför en grym framtid. Den mäktiga tidskejsarinnan och hennes styrkor hotar att skapa en kataklysm som kommer att förgöra Crystallis och de andra fyra kungarikena i området. Squirrel with a Gun Ekorre, med vapen. Som den mest otrevliga gnagare utvecklar du en talang för brott och kaos i jakten på gyllene ekollon i detta knasiga skjut- och pusselspel i sandboxmiljö. Strid med tänder, klor och vapen för att fly från en hemlig underjordisk anläggning och besegra agenterna. Paleo Pines Välkommen till Paleo Pines, en charmig ö känd för sina vänliga dinosaurier, udda stadsbor och mystiska förflutna. Ge dig av med din följeslagare Lucky, avslöja öns hemligheter och bli vän med nya dinos. Anlita dem sedan för att fixa din ranch för att skapa din mysiga dinofristad!