Full Quiet
Här ute är statisk fienden ... Gå vilse i detta utmanande, mystiska äventyr i öppen värld när du stöter på konstiga varelser, lösa pussel och ta reda på hur du återställer radiorelänätet för att hitta din saknade son. Titta efter ledtrådar längs vägen och hantera dina resurser medan du avkodar hemligheterna i tystnad. Dina pussellösnings-, strids- och överlevnadsfärdigheter kommer att testas ... Har du vad som krävs för att tysta skog och driva ut dem som har kommit ut i vår värld?