FS25: Vredo Pack (PC)
Upprätthåll dina gräsmarker med teknik från Vredo, den välkända specialisten på översådd och flytgödselinsprutning. Under tiden springer vildsvin runt i regionen och hotar dina grödor. Tolv nya maskiner Med Vredo Pack kommer den traditionella nederländska tillverkaren Vredo till spelet för första gången, och Evers Agro kommer tillbaka. Ett dussin nya maskiner hjälper dig att motverka att gräsmarkerna försämras. Hantera skadan Vredo Agri Twin 580, Agri 290 och Agri Air 290 i den helt nya generationen med DZ5-såmaskiner gör att du kan överså gräsmarker och återställa växtpotentialen. Håll utkik efter domesticerade grisars förfäder med borstigt, mörkt hår ute på fälten och distrahera dem för att minska skadan på dina grödor! Använd flytgödsel i jorden Utöver översådd kan du injicera flytgödsel med en flytgödselinsprutare från Vredo som kan öka din skörd och grödornas kvalitet. Använd Vredo VT7138, som är en kapabel treaxlad självdrivande flytgödseltankbil, insprutare i Vredo Profi-serien, eller Evers Agro Toric 48-672 för maximal effektivitet och jordnäring.