FS25: Straw Harvest Pack
Innehåller 13 nya föremål! Slå dig in i pelletsindustrin för att utöka din verksamhet och förbättra din halmbaserade produktivitet! Halmskörden inkluderar speciella maskiner, verktyg och andra resurser. Specialiserade maskiner Använd maskiner från tillverkarna KRONE och Bressel und Lade – exempelvis balpressar och världens första mobila pelletsskördare. Pelletsindustrin gör entré i spelet Den anpassningsbara industrihallen för förvaring och bearbetning innehåller en valbar kran och en automatisk pallmaskin för att öka vinsten för dina bearbetade pellets. Detta nedladdningsbara innehåll är kompatibelt med alla versioner av Farming Simulator 25 (uppdatering 1.10.0.0 och uppåt).