FS25: MacDon Pack (PC)
MacDon ger dig skördeförmåga på nästa nivå med fem maskiner i MacDon Pack till Farming Simulator 25! Skaffa strängläggaren M1240, skärborden DX140 och FD140, det samlande skärbordet PW8 och skivskärbordet R216Sp från den kanadensiska tillverkaren av jordbruksutrustning.