FS25: Emergency Pack
Det här är en nödsituation! Som bonde och engagerad i det lokala samhället stöder du dina grannar genom att åka ut med två flerfunktionella brandbilar och olika professionella redskap när sökaren börjar pipa. Det finns tio nödsituationer i fyra olika scenarier i det lokala området. Brandbekämpning och räddningstjänster Du ansvar för att bekämpa bränder, röja vägar från blockerande föremål och utföra räddningsuppdrag – även katträddning! Släck de växande lågorna för hand eller från din brandbil när pallar, containrar, balar eller fält börjar brinna. Vid oljespill, träd som blockerar vägar eller bilolyckor ska du komma ihåg att säkra området. Autentiska brandbilar och specialredskap Använd digitala versioner av autentiska HLF20 och TLF3000 från den tyska tillverkaren Schlingmann så är du alltid förberedd när du anländer till platsen. Ta med dig specialiserade redskap för att hantera farliga material eller hinder och få loss passagerare som sitter fast i bilar. Om du behöver förstärkning genom flerspelarläget så har brandbilarna plats för upp till nio brandmän och frivilliga.