FS22: Kubota Pack (PC)
Kliv in i ditt nya hjulburna kontor i Farming Simulator! Med Kubota Pack till Farming Simulator 22 utökar du din gårds maskinpark med elva nya fordon och redskap från det multinationella företaget som har sitt ursprung i Osaka i Japan. Bland de nya fordonen ingår den splitter nya Kubota M8 som är tillverkarens största traktor hittills och har en rymlig interiör med utsikt över fälten i alla riktningar, från den bästa platsen på gården. Dessutom ingår serierna M5, M6 och M7, samt en hjullastare, en kompaktlastare och andra tunga maskiner från Kubota som hjälper dig att hantera de dagliga uppgifterna på gården med moderna, mångsidiga och kraftfulla verktyg. Två snabba och smidiga RTV-fordon att upptäcka dina landområden med, eller snabbt leverera tillverkade varor, gör att du utökar din maskinpark med ännu fler njutbara fordon i det branschledande företagets färger. Om det inte är nog så kan du kolla in garderoben och hitta lite nya Kubota-kläder till din karaktär!